Úspěšný web může jeho majiteli přivést spoustu klientů, rozvíjet kariéru a vydělat hodně peněz. Záleží ale na tom, jak dobře ho připravíte a zprovozníte. K tomu vám může pomoci pár jednoduchých kroků. Stačí, když na nic nezapomenete.
Soustřeďte se na příspěvky
Obsah textu jako takový je samozřejmě extrémně důležitý. Co jiného by také mělo čtenáře přimět, aby texty četli a vraceli se? Základem je tvořit obsah, který bude pro zákazníky a čtenáře skutečně relevantní. Prázdné tlachání a nepřesné informace nikomu nepomohou a klienti se vracet zaručeně nebudou. A toto platí nejen u blogů, ale také e-shopů. Můžete na ně umisťovat doplňující články o tom, čím se zabýváte.
Titulky zaujmou nejvíc
Při psaní si dejte záležet zejména na titulcích. Jde o první, čeho si čtenář všimne a přiměje ho, aby na něj kliknul. Efektivní titulky vám mohou podstatně zvýšit návštěvnost. Zda ale klient zůstane či ne, záleží na obsahu a dalších faktorech.
Umění IT
Zapomínat nesmíte ani na formátování, strukturu stránek a správný formát URL. Co to znamená? Google doporučuje zvolit možnost doména / skupina témat / konkrétní téma / stránka. Většina lidí ale používá doménu / název článku. Ať si vyberete jakýkoli styl, tak ho v budoucnosti neměňte. Adresa by neměla být dlouhá, ale naopak by měla obsahovat název služeb či produktů.
Google Webmaster Tools
Tato aplikace je skvělá jako kontrola spuštění stránek projektu. GWT odstraní všechny chyby, které jste mohli udělat. Duplicita, dlouhé nebo naopak krátké popisy, efektivita titulků a podobné. Stejně tak se dozvíte mnoho zajímavého o používaných klíčových slovech a indexu Googlu.
V případě, že podchytíte všechny chyby, ke kterých by mohlo dojít, dáte si záležet na obsahu a věnujete svému webu čas, soustředění a úsilí, nemůže se splést. Úspěch a obliba klientů vás neminou. A budete se moci začít věnovat rozvoji podnikání či jakékoli jiné činnosti.