Na každém trhu se pohybuje mnoho podnikatelských subjektů, některé jsou více úspěšné, některé méně. Jejich úspěch záleží na mnoha faktorech, jako je správně zvolený obor podnikání, správně zvolená podnikatelská strategie, způsob a druh prodeje, způsob propagace, vnější neovlivnitelné faktory, jako živelné katastrofy, ale i vnitřní faktory, jako způsob a styl vedení podnikání, snaze podnikatele jít s dobou a požadavky zákazníků, nejen v oblasti produktové, ale také v oblasti internetové reklamy a propagačních videí.
Podnikání je činnost, kterou osoba podnikatele činní na vlastní pěst, na vlastní riziko a svým jménem, které může získat velký význam, ale také může končit totálním fiaskem. To záleží na způsobu, jakým je podnikání vedeno.
Je jasné, že když podnikání se může stát tragédií a fiaskem, může se také stát neočekávaně velkým úspěchem, který nás vynese do výšin a ukáže nám tu lepší, pozitivní stránku podnikání. Ovšem nic není zadarmo, proto takové podnikání stojí podnikatele mnoho a mnoho hodin práce, s téměř nepřetržitou pracovní dobou, což může způsobit rozpad jeho rodiny. I to může být cenou za úspěch v jedné oblasti. Proto je dobré, včas některé úkoly delegovat na někoho jiného, abychom si cenu zachování klidu v rodině dokázali udržet. Ten, kdo to nedokáže, přijde o rodinu, nakonec i o podnikání a zdravý rozum, kdesi v psychiatrické léčebně. Takový je život, takové je riziko podnikání a je na každém, jak eliminuje nebo alespoň sníží rizika, pro zajištění úspěchu a spokojenosti na všech frontách.
Navíc, při podnikání musíme koukat na platnou právní legislativu a dodržovat ji, jinak budeme mít velké problémy. Ty nemusejí přijít hned, za to přijdou s o to větší silou později. Přemýšlejme při podnikání tedy dopředu a snažme se vyvatovat chyb které mohou naše podnikání zahubit.