Založili jste si firmu, spustili, e-shop nebo jste bloger, který touží po tom, aby se jeho články četly. Čemu stojí za to věnovat pozornost?
Webu! Ale nejenom jeho designu. I když design webu je něco, co buď upoutá pozornost, nebo úplně odradí. Máte několik možností, jak si pořídit nový web. Buď můžete využít některý z neplacených, ale dnes už dost vyspělých programů, nebo si můžete zaplatit profesionální webové developery. Druhá možnost vás bude něco stát, vyhnete se tím ale tomu, že všichni po prvním kliknutí poznají, který dostupný program jste využili.
Poté, co si zvolíte způsob k vytvoření webu, přichází otázka, čím jej zaplnit. Pokud potřebujete získat nové zákazníky, bez seo optimalizace se neobejdete. Strategie obsahového marketingu je nezbytná. U e-shopu je navíc potřeba dbát na funkčnost stránek. Samozřejmostí je dnes už responzivní web, tedy web který přizpůsobí uspořádání svého obsahu tak, aby se pohodlně zobrazoval i v mobilu nebo jiných zařízeních.
Blogeři mají kromě grafické stránky svého blogu také starost s tím, aby vymysleli neotřelý koncept nebo se prosadili v konkurenci.
S obsahovou strategií souvisí také věc, kterou sice všichni řeší až jako poslední, ale není vůbec zanedbatelná, naopak na ní mnohdy závisí výsledný efekt. Řeč je o jazykovém zpracování. Ačkoliv se zabýváte čímkoliv, jazykovou úroveň byste nikdy neměli ignorovat, a to ani v případě, že píšete o rozmnožování kudlanky nábožné.
Prohřešky vůči pravopisu českého jazyka vašim obchodním cílům notně ubírají na efektivitě a důvěryhodnosti.
Při tvorbě nějakého online projektu je proto záhodno spolupracovat s profesionálním korektorem. Běžně rozšířeným omylem je to, že opravovat texty zvládne každý, kdo udělal maturitu z češtiny. Ano, možná poznají chybu ve shodě podmětu s přísudkem, ale mohou chybovat například ve skladbě češtiny.
Pokud tedy chcete profesionální web, raďte se s profesionály.